MØTEROM

DEG16 benytter møtebookingssystemet Pronestor. Her kan du også bestille mat til møterommet. Frist for bestilling av møtemat i systemet er kl. 14.00 dagen før. (For bestillinger etter denne tid eller bestilling samme dag, påløper et mindre gebyr.) Det er kun leietaker og deres ansatte med fast arbeidssted i DEG16 som kan bestille og bruke møterom via menyen til venstre. Store møteromsfasiliteter som auditorium, kjøkken og takterrasse, bookes per mail til resepsjonen DEG16@braatheneiendom.no

Møterommene er ikke betjent, så vi ber om at du sørger for å forlate møterommet i god stand.

Dersom du ønsker å låse av møterommet grunnet avbrudd til lunsj etc, så kan du låne eget nøkkelkort i resepsjonen for det enkelte møterommet.

Møterom 2 etg. bookes gjennom Pronestor
Møterom for inntil 6 personer: Verdi og Mozart
Møterom for inntil 8 personer:  Strauss og Rossini
Møterom for inntil 16 personer: Puccini

Møterom i 3 etg bookes via Pronestor

Møterom for inntil 6 personer: Bizet, Donizetti og Monteverdi
Møterom for inntil 8 personer: Glück og Tsjajkovski
Møterom for inntil 16 personer: Beethoven

AUDITORIET

 Auditoriet tar inntil 104 personer. Det er viktig at dette respekteres av hensyn til brannforskrift, øvrige leietakere og besøkende til bygget. Når auditoriet tas i bruk må man også huske å bestille kaffe/te via kantinen. Auditoriet bookes (som beskrevet ovenfor) via resepsjonen.

TAKTERRASSEN HIMMERN’N

Takterrassen Himmer’n ligger i 13. etg via heisen på nordsiden. Den kan benyttes til sosialt og arrangementer (inntil 170 personer). Ta kontakt med event.deg16@dugurdkantine.noo for forespørsler.

KAFFEBAR

Kjøkkenet har egen kaffebar med sosial sone og tilgang til gjestenett.

GJESTENETT

DEG16 har eget gjestenett “DEG16 Guest” i alle fellesområder. Resepsjonen distribuerer visittkort med nettverksnavn samt passord.

RENSERI

Vi har egen avtale om renseritjenester for våre leietakere. Inn- og utlevering av rensetøy går via resepsjonen tirsdager og fredager. Den enkelte mottar månedlig faktura direkte på egen mail. Ta kontakt med resepsjonen for mer informasjon.

KAFFEMASKINER

Kaffemaskin er plassert i resepsjonen (for besøkende) og i møterommsavdelingen (2. og 3. etg.). Vi har inngått en gunstig avtale med kaffeleverandør, noe leietakerne kan benytte seg av når de ønsker  kaffe i egne lokaler.

RENHOLD

Braathen Eiendom har god avtale for renhold i bygget – både det som angår fellesområdene, men også på vegne av leietaker. Ta gjerne kontakt med mn@braatheneiendom.no for avtalebetingelser, innspill eller kommentarer til renholdet i bygget.

REKVISITA

Vi har knyttet til oss en mindre leverandør av kontorprodukter som yter personlig service til alle leietakere som ønsker dette. Dette er ren service og uten forpliktelse for leietaker. De har konkurransedyktige priser.

GARDEROBER

Vi ønsker at garderobene skal fremstå presentable og håper alle vil bidra til dette ved å etterleve følgende:

  • Garderobeskapene er forbeholdt de som trimmer eller sykler/løper til jobben
  • Send mail til DEG16@braatheneiendom.no dersom du ønsker garderobeskap (alle garderobeskap skal være registrert på bruker.)
  • Ved tildelt skap mottar du kodelås fra resepsjonen
  • Kun 1 garderobeskap per person
  • Håndklær distribueres av DEG16 og skiftes ut hver dag
  • Forbruksartikler som blir liggende igjen i garderoben/dusjområde vil bli kastet
  • Vennligst ta hensyn til andre når man bruker garderoben

EL-SYKLER FOR UTLÅN

El sykler er både miljøvennlige og effektive. Du kan booke EL-sykkel via Pronestor under fanen “utstyr”. Ta kontakt med resepsjonen DEG16@braatheneiendom.no om du har spørsmål rundt ordningen.

SYKKELPARKERING I KJELLEREN

Sykkelparkeringen finner du i K1. Her er det tilgjengelig sykkelverktøy og tørkeskap.

NABORABATT

Braathen Eiendom har inngått avtaler som gir leietaker rabatt hos aktører på bygulvet, trening (SATS), samt spisesteder. Ta kontakt med mn@braatheneiendom.no om du vil vite mer om dette.

HENVENDELSER

Alle henvendelser kan for øvrig rettes til DEG16@braatheneiendom.no hvor våre hyggelige servicemedarbeidere besvarer fortløpende.