VELKOMMEN TIL RESEPSJONEN

Resepsjonen er betjent fra kl. 07.30 til kl. 16.30 alle hverdager, og har som hovedoppgave å ta i mot alle besøkende til leietakere i DEG16, samt håndtere og ha oversikt over møteromsbookingen. Resepsjonen er ansvarlig for møterommene og bistår med tilrettelegging av arrangementer i auditoriet/takterrassen/kantine.  Har du glemt adgangskortet ditt, kan vi hjelpe deg med midlertidig besøks-/lånekort. Vi besørger kantinetilgang på ditt adgangskort, og gir generell informasjon.

Vi tar også i mot – og fordeler til leietakerne – mindre pakker og annet som blir levert. Større leveringer går via vareleveringen i kjelleren, og generelt leverer bud direkte til leietaker. Taxibestillinger kan også gjøres via resepsjonen.

Vi ønsker å yte god service til alle som henvender seg til oss, så dere er alltid velkommen til å ta kontakt!

BESTILLING AV MØTEROM

I DEG16 benytter vi Pronestor møtebookingssystem.

Møteromsfasilitetene i DEG16 er kun for byggets leietakere og deres ansatte med fast lokasjon i DEG16. Dersom du har spørsmål knyttet til tilgang og bruk av fasilitetene i DEG16 kan du kontakte Marianne, mob: 94002860 eller epost: mso@braatheneiendom.no

Dersom du har behov for assistanse i forbindelse med booking eller bestilling av møtemat via Pronestor, kan du ta kontakt med resepsjonen deg16@braatheneiendom.no eller rest.deg16@fazer.com dersom du har behov for hjelp.

ADGANGSKORT

Vårt driftspersonell utsteder adgangskort til nyansatte, erstatter ødelagt/mistet kort, samt aktiverer kort hver dag mellom kl. 09.00-10.00. Alle adgangskort bestilles via kontaktperson hos den enkelte leietaker på mail til: DEG16@braatheneiendom.no. Ta bare kontakt med oss dersom du har spørsmål eller behov for nytt kort.

REGISTRERING AV BESØKENDE

I henhold til brannforskrifter må alle eksterne besøkende registrere seg inn. Navneskilt utstedes til alle besøkende, og leveres tilbake til resepsjonen når man forlater bygget. Dersom du har invitert mange eksterne gjester til foredrag/møte i auditoriet/kjøkkenet/møterom, bør du på forhånd sende en deltakerliste med navn og mobilnummer på deltakerne. På denne måten kan resepsjonen utstede navneskilt på forhånd, som da ligger klare ved ankomst. Du kan sende deltakerlisten til resepsjonen på epost DEG16@braatheneiendom.no Dette er spesielt viktig i forhold til møter/arrangement som blir holdt på ettermiddagen (etter klokken 16:00 og utover).

BACK OFFICE

Braathen Eiendom ønsker å yte den beste servicen til sine leietakere, og arbeider med å utvikle et Fullservicekonsept. Dette innebærer at leietakere kan benytte bestemte tjenester/inngåtte avtaler som Braathen Eiendom har inngått på vegne av sine leietakere. Vi vil gjerne yte service og bidra til en enklere hverdag for våre leietakere og brukere. Du kan lese mer om våre Fellestjenester i menyen til venstre. Du er uansett velkommen til å kontakte Marianne for mer informasjon om dette.

ARRANGEMENTER UTENOM KONTORTID

Dersom du planlegger arrangementer utenom kontortiden, så kan du kontakte resepsjonen eller Marianne. Av hensyn til byggets sikkerhet og øvrige leietakere, er det viktig at vi involveres i planleggingen, slik at vi får koblet på kjøkkenet, vakthold og ekstra renhold ved behov.

HENVENDELSER

Alle henvendelser til resepsjonen for øvrig kan rettes til Hawra og Valentina på epost DEG16@braatheneiendom.no, eller Marianne direkte mso@braatheneiendom.no.